Q+A

 

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Jag är väldigt snäll, glad och framåtriktiad. 

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Jag blir lätt irriterad och kan ibland jag vara lite bitchig. Och jag stressar väldigt lätt upp mig.

Vad är du rädd för: Mörker och att hoppa trampett. 
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Alltså denna frågan, jag är nöjd med hela mig. Men mest..  kanske mina ögon och fötter, hihi 

Det roligaste jobbet du haft/har: Att få vara ordförande i Ungdomssektionen i stallet

Har du körkort och egen bil: 
Nope

När tar du ditt körkort: Om 3 (!!!) år

När grät du senast: Två veckor sedan kanske, av stress

När skrattade du senast: Igår with ma bestieees ♥

Vem åkte du bil med sist: Mammie

Vem åt du mat med sist: Datorn  

Vem sov du hos sist: Hannis

Vem sov hos dig sist: Linn och Hanna

Vad var du rädd för när du var liten: Alltså jag är aldrig rädd typ, haha

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Kändis

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Inte många gånger

Värsta smärtan du råkat ut för: Bröt benet en gång som liten, sen hade jag en fruktansvärd mensvärk en natt

Någon som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Mina kära morföräldrar ♥

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Det har la varit lite kompisproblem

Har du någonsin sportat: Jaaa haha

Någon du ser upp till: Jag ser upp till min familj, mamma, pappa & Lovisa

Vad finns alltid i din handväska: Handsprit

Har du varit utomlands någon gång: Yes!
Vilken plats var finast: New York

Största stad/städer du varit i: New York tror jag? 

Lite mer personliga frågor.

Har du någonsin tagit eller provat droger: eh NEJ

Rökt: Usch nej

Snusat: NEJ

Har du piercing eller tatuering: Räknas hål i öronen?

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Har ju hittat min drömprins, sååå som han ♥

Finaste komplimang du fått: "Du är så stark, du kommer komma så långt i ditt liv, lycka till" :')

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Jag tror tyvärr det.

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Nej

Gillar du någon kille nu? Ja hihi

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: STORSTAD

Hamburgare eller pizza: Pizzaaa

Kött eller fisk: Fisk

Hund eller katt: Hund!!!! Katter är läskiga

Aftonbladet eller Expressen: Vet inte

McDonalds eller MAX: Donken såklart

Charter- eller skidsemester: Inget utav det, men charter får det väl bli

Sverige eller Utlandet: Beror på, men utlandet lockar ju mest

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Båda

Sommar eller vinter: Kan inte svara på denna har jag kommit på. Älskar alla årstider!

Vår eller höst: -

Flyg eller tåg: Flyg!



Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: