Gårdagen

Hade en toppendag igår. Överraskade bästis tidigt på morgonen med frukost på Mignon för en bra start på hennes 15-årsdag. Efter skolan åt jag en supergod middag hemma hos Hanna + en himelsk födelsedagstårta. Drog sedan vidare på fest hos en klasskompis, vilket blev väldigt lyckat! Somnade gott på kvällen hos bästis efter lite tjejsnack. En underbar dag på en underbar tjejs födelsedag ♥
 

- annie -

låter supermysigt!

Svar: Det var det, och jättegott! :D
Laura Kvist

2012-11-24 @ 20:16:53
- Emma -

Den frukosten ser helt underbar ut, mums!
Härlig bild också!

Svar: Det var den!!
Laura Kvist

2012-11-24 @ 20:48:45
URL: http://www.emmajjoo.blogg.se
- Anonym -

snälla laura, jag hoppas att du kan svara på denna fråga i antingen ett inlägg eller i denna kommentar.. jag är verkligen jätte kär i en kille, men han vill knapt prata med mig, han brukar igga mig i chatten ochså. vad ska jag göra? =(

Svar: Oj, vad svårt hehe. Beror kanske på, vet ju inte riktigt vem du eller han är? Men försök att få tag i hans nummer, smsa honom. Börja lite smått med "hej" typ. Om du träffar honom kan du ju alltid försöka synas lite extra, skratta och prata. Det är la mina bästa tips! Hoppas det löser sig, kram <3
Laura Kvist

2012-11-24 @ 22:27:06

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: