Dear Santa ♥


Thomas Sabo berlock / Heltäckningsmatta / Kimono / Voluspa doftljus / Iphone 5 / "Chanel" tröja / Odd Molly tröja / Plånbok från Tiger of Sweden / Maroccanoil
 
17 november idag och julen närmar sig! Det här står hittills uppskrivet på min önskelista. Att jag alltid ska önska mig så mycket och dyra saker, puuh. Aja, drömma får man ju.. Vad önskar ni er? 

- Filippa -

Åh jag har plånboken! Så snygg!
Den här julen är det en MacBook PRO som står på önskelistan. Och skal till min telefon :)

Svar: Näää, men vad fuskit!Okej, hoppas du får vad du önskar dig då :D
Laura Kvist

2012-11-17 @ 17:39:37
URL: http://Filippasplace.blogg.se
- Anonym -

önskar mig Hunters ! <3

Svar: Det gör du rätt i! Lever i mina!!
Laura Kvist

2012-11-19 @ 21:42:15
- Anonym -

Vad är det för olja? :)

Svar: Har du aldrig hört om maroccanoil?! Det var knasigt haha. Det är en olja som skyddar och stärker ditt hår. Har använt det i ett år nu och märker verkligen skillnad på hårkvalité!! :D
Laura Kvist

2012-11-20 @ 16:18:02

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: