Cozy Time

Brrrr, har fryst hela dagen. Ingen värme i Varberg inte! Det var längesedan jag hade en "inte-göra-någonting-dag", men det har jag idag och det är himla skönt. Ska gosa ner mig under en filt och läsa boken ovan. Ska jobba med den i Engelskan och det är lika bra att börja nu. Sen ska jag jobba med NY-bilderna till ett litet hemligt projekt! Mysdagpå hög nivå! See you guys / L

- Anonym -

Heej Laura! jag skulle behöva hjälp med en sak. I skolan ska jag ha en SV redovisning. Jag har ingen aning om vad ska ska välja eller berätta om. Har du nått tips på nått bra ämne eller vad som helst. Det skulle vart awesome! /en tjej som älskar din blogg <3

Svar: Oj vad svårt! Jag känner ju inte dig och vet inte vad som intresserar dig riktigt. Men jag har gjort en suverän Svenska redovisning en gång. Jag berättade om mitt största intresse - ridningen, men gick mer in på vad sporten har hjälpt mig mycket i livet. Hur jag har utvecklats tack vare hästarna osv. Du kanske har en liknande sport?Eller så kan du ju prata om din idol? Om din drömresa? Eller kanske om typ en farfäder?
Hoppas du fick lite tips iallafall :D Tack så jättemycket!! Kram <3
Laura Kvist

2012-12-02 @ 18:06:33

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: