New York


Shit! Imorgon åker jag verkligen iväg på min drömresa, känns så overkligt! Har packat, gjort mig fin, laddat kameran och taggat med Gossip girl avsnitt hela dagen så nu är jag redo att åka! Planet till Bryssel går redan klockan 7 imorgon bitti och därifrån tar vi flyget till NY! Vi landar klockan 12 på dagen (NY tid), så det blir en vääldigt lång dag imorgon!
Jag tänker inte bry mig om internet på resan, vill bara njuta av att vara där. Så detta är antagligen det sista ni hör av mig på en vecka! När jag kommer hem kommer jag att bomba er med bilder och berätta allt jag sett och upplevt! Ha det så bra tills dess ;* ♥

- A -

Hoppas du har en trevlig resa!! :)

2012-05-13 @ 13:03:32
URL: http://hearthappiness.com
- Olivia -

Hej , jag vet inte om du kommer ihåg mig men jag kom just in på din blogg och upptäckte att du var min förra brevvän från Belgien du vet. Vi har båda haft Birgitta och vi brevväxlade typ.Haha , hoppas du har haft en bra resa!

2012-05-21 @ 15:57:03

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: