Svar på frågestund del 3


Har du skolkat nångång? 
- Nja, tror faktiskt inte det! Eller jo, kanske 20 minuter eller nått.

Vilket är ditt värsta skolämne? 
- Idrott! Tycker det är roligt, men är så jäkla dålig på det, haha!

Vilket är ditt favorit ämne i skolan?
- Engelska & matte :)

Vilket är ditt starkaste ämne i skolan?
- Hm, det låter lite konstigt men det är inget ämne som jag är extra duktig i tror jag inte. Men enligt betygen, No :)

Har du bra/dåliga betyg?
-Jag är väldigt nöjd med mina betyg & för mig är dom väldigt bra!

brukar du uppträda på sommaravlutningar/julavslutningar? vad brukar du göra i så fall? uppträder du själv eller med kompisar?
- Nej, det brukar jag inte. Eller okej, jag är med i kören isåfall. Men i 9an får jag nog hitta på något roligt med mina vänner på avslutningen! :D

Kommer ni ihåg denna? Förra årets skolfoto!


Om en kort trollkarl med grönt skägg och en liten kollibri på axeln kom fram till dig en solig dag i juni och frågade dig om du ville umgås med dina absoluta idoler under en hel dag, hoppa bungeejump, rida på en giraff, åka vattenskidor efter en räcerbåt som styrs av en sjöstjärna med solglasögon, bada i en chokladfontän tillsammans med en elefant och sjunga en duett med justin bieber på ett dagis i en liten stad i Norrland. Allt detta om du mot att du skriver en roman om en gräshoppa som sliter av allt håret på din bästa vän, blåste upp dig själv till en ballong, reste till Japan med en kräfta som ditt enda sällskap, sjunger på stan iförd en illasittande gorilladräkt, gå på en glasbro ovanför massor av brunstiga älgar som svingar sig i lianer och klättrar upp mot dig.
Skulle du då göra det eller skulle du skippa allt?
- Haha, jag hade nooog..  gjort allt det där. För tänk hur mycket jag hade vart med om i livet då! Om jag skulle tackat nej hade jag bara suttit hemma och degat. Jag vill ha ett spännande liv & det där lät ju ganska spännande ;)

Om en stor gräshoppa med små ben skulle sluka dig och du skulle bli tvungen att bo i den i resten av ditt liv vad hade du då gjort för att få tiden att gå då?
-Haft med mig Ipaden, tiden går alltid så fort med den i knät!

Det kommer en drake och säger att du måste bo hos han för att fortsätta leva, men han kan döda dig om du säger nått han nt gillar, vad hade du gjort? bo med han i en vecka och hoppas på att allt du säger är ok eller att dö på direkten?
- Dö på direkten tror jag ;)

Om du skulle bli "rapead" av nån, vem och vilken sort, tex, smsrape, facerape, bloggrape ochvem skulle få göra den? Ps: Älskar din blogg!

- Det skulle nog vart av min vän Linn isåfall, kan tänka mig hur dåliga hennes skulle vara, haha! Och då skulle jag nog välja smsrape ;)

Om du skulle vara tvungen att gå till skolan med jätte fult smink, tex orange ögonskugga, mint grönt läppstift, och lila foundation eller bajsbrun jätte tajtpolo tröja, orangea jeans och snickar skor, vad skulle du valt, det jätte fula sminket eller dom jätte fula kläderna?
- De fula kläderna, haha!


Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: