Gårdagens tripp till götet med vännerna


Igår åkte jag och mina bästavänner upp till Göteborg för att ha en härlig dag i soliga götet. Vilket det också blev! Alla fick köpt sig något fint. Jag var ute efter lite nytt till i vår och jag hittade faktiskt en jätte fin blus och en söt kofta! Fick också testat ett par Jeffrey Campbell, och jag säger bara, woho I'm in heaven! Vi åt en god macka på Brogyllen och fikade på en cake pop, mycket gott. Efter mycket skratt, provning, gående och ätande åkte vi hem till lilla Varbeg igen. Har haft två helt underbara helger i Göteborg nu, får se vad jag hittar på nästa helg!

- stella -

hej jag bara undrade vart i gbg du hittade jeffrey cambell skor?

jätte fin blogg btw! :)

2012-03-05 @ 18:33:35
- Olivia :) -

Hej!vinnaren av dagensblogg på min blogg är nu dragen, kika in och kolla om det blev du som vann :)<3 Kram /Olivia <3

http://oliviasblog.blogg.se/2012/march/vinnaren-av-veckansblogg.html#comment

2012-03-06 @ 20:18:38
URL: http://oliviasblog.blogg.se/

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: