Egengjorda coola shorts

Woho! Äntligen är mina short klara! Förvandlade dom från ett par vida gubbabyxor till ett par skit coola shorts. Med lite klippning, nitar, sjärnor och andra smågrejs är jag riktigt nöjd! Kommer användas flitigt i sommar med magtröjor, bikitoppar, oversize tröjor osv. Man kan nog ha allt möjligt till dessa! Kanske borde satsa på att göra en massa häftiga shorts, vad tycker ni? ;)

Lördag idag, gött! Ska snart ta mig ner till stan och göra lite ärenden. Sen ska jag till stallet och mysa med hästarna en stund är det tänkt. Och ikväll blir det melodifestivals final men en massa godis! Håller tummarna för Loreen och David Lindgren!
Ha en fin dag, xx ♥

Update: Nitarna hittade jag på Panduro i Göteborg och stjärnorna & de runda grejerna hittade jag i syslöjden i skolan! Tack så mycket för de fina kommentarerna!


- Hanna -

Hej! Vad har du köpt alla nitar någonstans ? har letat jätte mycket efter det men hittar det ingenstans! Du har en jättebra blogg! puss

2012-03-10 @ 10:56:59
- Anonym -

oj, så kreativ du är! de blev sjukt snygga, flödande kreativitet? shit! najsnajs, superduktig! you gooo girl!

2012-03-10 @ 22:32:19
- Sara -

vad har du köpt nitarna???????

2012-03-10 @ 23:19:13

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: