I'm back!

Jag har haft några månader nu där jag har varit väldigt trött och orklös, efter skolan och plugg har jag bara sovit och ätit sötsaker. Var så galet stressad för några månader sedan att jag tillslut inte orkade mer, så har helt enkelt lärt mig att chilla lite. Och därför valde jag att lägga bloggen åtsidan ett tag. Hoppas ni förstår ♥
Men nu har jag bara 2 riktiga skoldagar kvar och sen är plugget finito för i 8an, skönt! Så nu kan jag äntligen ta tag i allt jag inte orkat göra, som bloggen, rummet (har fortfarande lite kvar att fixa), skriva om New York osv. Tänkte göra en liten video om shoppingen från NY, för jag antar att ni vill se det och lägga ut dag för dag bilder därifrån. Ska försöka fixa det så snart som möjligt! Låter det bra? :D

- ellen -

Det låter skitbra! :D <3

2012-06-02 @ 12:52:19

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: