Härliga sommarlov


Senaste från Instagram- Följ mig där, laurakvist ♥
Tjeeeenare! Jag hade en jätterolig skolavslutning. Började i idrottshallen där vi hade avslutning och alla tog farväl av 9orna. Jag grät som bara den, blandade känslor. Insåg att det bara är 1 ändå år kvar med min underbara klass, då vi är äldst i skolan och massa viktiga nationella prov ska göras. Men ändå en lättnad att veta att man snart ska få välja sin egen väg i livet. Jag blev supernöjd med betygen, har höjt mig i de flesta ämnen, så nu är det bara ett D som ska bort- i idrott Ha-Ha! Här hemma hade mamma gjort jättegod mat och senare stack jag iväg till en killkompis och grillade med några vänner innan vi tog oss ner till stan. Träffade vänner, dregglade efter Newkid och skrattade. En superstart på sommarlovet! (Vet att ni vill ha bilder från min skolavslutningsoutfit, ska bara få dom av min vän senså!)

I tisdags blev jag väldigt förskyld så låg mest hemma, men det hindrade mig inte från att igår ta tåget upp till Liseberg med några vänner! Hade en jätterolig dag, stannade också och såg Ulrik Munther en liten stund. När jag kom hem kunde jag knappt prata efter allt skrik!

Imorgon är det midsommarafton och jag vet inte riktigt vad jag ska göra, får se vad det blir. På lördag fyller jag 15 år och om en vecka åker jag på ridläger. 2 dagar efter det åker jag till Kroatien i 2 veckor. Fullpackat schema med bara roliga grejer!
Nu vet ni lite vad som händer i mitt liv för tillfället, ha det finfint! ♥

- Jonna Lysebring -

Grattis Laura! :)

Svar: Åh, tack så jättemycket söta du!! :D
Laura Kvist

2012-06-23 @ 09:37:23
URL: http://jonnaalysebring.blogg.se/
- Filippas Place -

svar: Haha nehe? Det menar du inte? ;) Nej, men vi har två avslutningar. Först en gammeldags, med middag, uppträdanden osv kvällen innan den riktiga skolavslutningen när vi får våra betyg. Lite rörigt, jag vet.
Kram

Svar: Jahaaaaa, haha ;)
Laura Kvist

2012-06-23 @ 13:02:40
URL: http://FILIPPASPLACE.BLOGG.SE

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: