Bekännelser

Får ofta höra att jag har små bebis händer, haha sant osido
Jag spelade fiol när jag var mindre
Jag faller ofta för kändiskillar, listan kan göras såååå lång
Jag tänker väldigt bra när jag läser, så hänger aldrig med om handlingen i boken
Jag är inte rädd för småkryp men katter däremot, waaah sooo scary
När jag går förbi en hund tror jag alltid att den ska bita mig i rumpan
Jag har min klocka på högerarmen
Jag önskar att jag hade smilegropar, så himla sött!
Jag älskar alla gitarrlåtar
Jag tycker matrester är typ det äckligaste som finns, euw
Jag kan få jättestora näsborrar, ha-ha
Jag köper nästan bara vita kläder nuförtiden
Jag älskar känslan av att ta av sig sockarna på kvällen
Jag har bara fått 2 presentkort i hela mitt liv
Jag ÄLSKAR killparfymer, mmmmh
Jag älskar att sjunga & gör det hela tiden
Jag erkänner att jag är en kass bloggare
Chloé Schuterman är min stilikon
Jag har icke tappat alla mina mjölktänder än, den sista börjar bli lös nu haha!

(Tycker sjäv att bekännelser är jätteroliga att läsa, så kanske tycker ni det med?)


Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: