Call me maybe?


Carly Rae Jepsen - Call me maybe
Hey, I just met you. And this is crazy, but here´s my number. So call me maybe?

Denna låten har fastnat på min hjärna och verkar inte vilja försvinna. Men det gör ingenting, för jag blir bara glad av att gå runt och nynna på den! Det är synd att den inte finns på spotify, men jag får nöja mig med youtube. 

Inatt sov jag hos Linnsan. Vi hade det riktigt roligt & mysigt igårkväll. Vi kollade på film, åt gott, satt en hel del vid datorn och dansade loss! Jepp, vi dansade loss, på riktigt alltså! Vi satte på oss hattar och dunkade till hög dansmusik. Tillslut blev vi så trötta och svettiga att vi fick sätta oss och andas ut, haha! 
Idag är det söndag och det innebär att det är skola imorgon. Så nu ska jag slappa och ha det mysigt. Och fira min namnsdag. För idag är det Laura- dagen! Yey, ha det bra! ♥


Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: