Frusna jag vill ha vår

Foto- Fanny Aasheim

Brrrrrrrr, vad kallt det har blivit! -6 på dagarna och snön ligger kvar. Jag som var redo för våren och värmen, men nej det verkar som om jag får vänta ett tag till. Buhu. Visst hade det varit underbart att stanna inne tills blommorna börjar blomma och träden är gröna? Jag funderar faktiskt på att göra det, förjagvillhavårnu. Kolla bara på bilden ovan, jag i shorts & linne i somras. Åh vad skönt! Nu får man ta på sig lager på lager för att bara gå ut och hämta tidningen, och ändå fryser man. Usch, nej vintern är inte min favoritårstid.

På tal om shorts! Jag fick många frågor i -detta inlägg- om vart man kunde hitta snyggingarna. Jag har uppdaterat inlägget, så nu får ni ÄNTLIGEN svaren på era frågor! Förlåt för sent svar, men sent är bättre än aldrig! ♥


Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: