Fjäderhalsband

Var på stan med Linn i fredags & kom hem med detta superfina halsband från Vila för bara 99 :- Jag är ingen smyckestjej direkt, har mycket men använder aldrig. Men det här kommer användas mycket hoppas jag. Nästan alla mina smycken är guldiga, även detta.
Älskar guldsmycken, det är så mig på något sätt!

Idag har jag varit hos mina kära morföräldrar. Åt mormors underbara våfflor, vilade och hade det bara mysigt. Skönt att ta det lugnt ibland. Har inga prov den kommande veckan och det känns SÅ SKÖNT. Så just nu är livet på topp och jag vaknar & lägger mig med ett leende på läpparna. Nu ska jag lyssna igenom Lalehs nya skiva och bara ta det lugnt. Ha en fin söndagskväll! ♥

- Josefin :) -

Hej , sjukt fin blogg du har :)

Var har du köpt blusen ? Den var värkligen jätte fin !



tacksam för svar ^^

2012-02-13 @ 20:32:21
- Anna -

Kan du lägga upp bilder på ditt rum ? :)

+ bara älskar din blogg den är jättefin oc kul att läsa :)

2012-02-23 @ 22:32:54

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: