Wonderful Winter

Nu sticker jag upp till Jul på Liseberg med bästisarna! Ska bli så himla mysigt hihi! Ha det fint goingar ♥

- Lisa -

Hej! Har en liten fråga.. Läser din blogg, och även Linns och Moa Bergemyrs bloggar. Har förstått att ni alla bor i samma stad, men hur känner ni varandra egentligen? Hur länge har ni känt varandra? Kommer det en till liveshow snart (missade den förra)? Ha det bra (:

Svar: Jaha hehe! Jag och Linn är bästavänner och går i samma klass. Moa & jag umgicks mer som mindre, vet inte riktigt hur och när vi lärde känna varandra faktiskt, ett bra tagsen nu! Haha ja, om det önskas! Desamma! ❤
Laura Kvist

2012-12-07 @ 16:47:04
- vlertaa -

Asså Laura jag e ditt största fan jag svääär <3
Älskar idg sjukt mycket.
Dig din kropp din personlighet din attityd din klädstill och allt annat med dig
Jag bara älskar dig <3 <3 <3
Även bloggen <3

2012-12-07 @ 18:17:06
- Diellza -

Laura du är så himla vacker, jag älskar verkligen allting jag med. Du, Linn och Hanna är verkligen 3 underbara tjejer, goo girls! Ni äger alla, era klädstilar och allting med er :D <3

2012-12-07 @ 20:02:47
- Moa -

Haha, nämen där var det ju en fråga om mig, haha! Men duuu, hur fin får man va!? Sjukt avundsjuk på ditt utseende Laura, du är så fin, snygg och vacker, dööör! Saknar dig tjejen!

Svar: Haha lite roligt ;)Men moooa då, du är ju allt det där!! Men tack :* Åh, jag saknar dig med! Får träffas snart!!
Laura Kvist

2012-12-09 @ 01:05:22
URL: http://moabergemyr.blogg.se

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: