När livet är på topp


Topp - H&M / Byxor - Dr. Denim / Skor - Citybird 
Hemkommen från julavslutningen nu! Jag och Linn sjöng Shake up christmas och det gick faktiskt väldigt bra! Får se om det kanske kommer upp någon video på det, men jag tror tråkigt nog inte att någon filmade. Vi fick våra betyg och jag måste få säga att jag är nöjd. Ligger på 278 poäng just nu! OCH NU ÄR DET LOV!!! SÅ JÄVLA GÖTT! Xo / L

- Alice J -

En i min klass filmade det! Hon ska skicka den till mig och jag kanske lägger upp det på min blogg :)

2012-12-21 @ 14:01:42
URL: http://nattstad.se/allotoha
- annie -

Hade varit kul att se när ni sjöng :)

Svar: Ja, jag tror det kommer upp en video snart! :D
Laura Kvist

2012-12-21 @ 15:50:39
- Elin -

Älskaälska tröjan! Vart kommer den ifrån? Tror du att den finns kvar? ❤ Och du är fin som vanligt!

Svar: Åh jag med, min nya favorit! Den kommer från H&M och jag köpte den i förrgår på rean, så den kanske finns kvar :D Tack söta du!! ❤
Laura Kvist

2012-12-22 @ 09:50:43

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: