Mitt 2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Reste till NYC och fick min dröm uppfylld!
 
 
Hur har ditt 2012 varit? 
Mitt 2012 har varit otroligt händelserikt. Jag har fått min dröm uppfylld, blivit kär, och mått väldigt bra hela året faktiskt. 


Tror du att år 2013 kommer blir bättre?
 
Jag har haft ett otroligt bra år så jag vet inte om det är möjligt, men det klart, jag fyller 16 och börjar gymnasiet så det kan nog bli ett toppenår.


Blev du kär i år?
 
Ja, det blev jag.


Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma?

25 Oktober - Då jag & David blev tillsammans.


Hur skulle du beskriva din stil 2012?
 Basic, skönt och gulligt.
 

Vad är din största framgång 2012? 
Hmm.. Att jag blev ordförande US och att jag bara har lagt ner tid på de som bryr sig om mig. Och att jag har taggat ner lite på stressfronten.

 

Bästa köpet? 
Mina hunters, min Kenza-jacka, en topp från Abercombie and Fitch och min iPhone om den räknas som köpt.

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat antar jag haha, och kläder och resor!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
 
Tiden i NY gjorde mig väldigt glad, sen min fina pojkvänn, mina två underbara bästavänner och hästarna.


Vilka sånger kommer påminna dig om 2012?
 
Somebody that I used to know, Dansa Pausa och Boyfriend kanske?


Vem har du umgåts med mest?
 
Hanna, Linn och David!


Bästa minnet från 2012?
 
New York helt klart! Sedan MW- lägret och dagen då jag och David blev tillsammans!

Hur många kysste du? 

En, David.


Har du haft ett förhållande under 2012?
 
Jaaa!


Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013?
 
Ett sommarjobb kanske, så att jag tjänar lite cash. 


Vad önskar du att du gjort mer? 
Jag önskar att jag hade haft mer tid till stallet och hästarna och utvecklats mer där.


Vad önskar du att du gjort mindre?
 
Suttit vid datorn haha!


Favoritprogram på tv?
Gossip girl och Glee.

 

Största musikaliska upptäckten?
Så svårt! Del Ray kanske? 


Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Thomas Sabo armband av mormor och morfar.

Vad gjorde du på din födelsedag? 
Bjöd på brunch hemma hos mig för några tjejer och åt på restaurang i solnedgången!


Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
 
Mindre stress.


Vad fick dig att må bra?
Vänner, familj, pojkvänn och hästarna!


Vem saknade du?
Det håller jag för mig själv.


De bästa nya människorna du träffade?
Tjejerna på lägret!

Det bästa du har åstadkommit i år? 
Att jag har fått bättre självförtroende och ser positiva saker istället för negativa saker med mig själv och min insats i skolan.


Vad vill du säga till dig själv inför 2013: 
Sitt inte så mycket framför datorn utan bli mer krativ, lyssna inte på skitsnack, stressa inte upp dig för nationellaproven, håll fast vid dina vänner och ät mindre godis haha.


- Anonym -

Din pojkvän är världens coolaste!

Svar: Jag veeeeeet
Laura Kvist

2012-12-28 @ 20:46:40
- kajsa -

http://kajsaericksson.blogg.se/2012/december/utkast-dec-29-2012.html#comment

frågestund! Ställ gärna en fråga! :D

2012-12-29 @ 13:13:26
URL: http://kajsaericksson.blogg.se
- Siri -

svar: ååååååh kära Laura!! KLART att du ska gå bild!! Jag har aldrig riktigt suttit hemma och känt att damn jag äger på att måla och inte heller i skolan... att jag fann intresse för det var att min bildlärare tyckte jag var duktig och såg allt lite på mitt egna lilla sätt och ja, jag var kreativ. Ärligt talat behöver man inte kunna så mycket från början... man lär sig när man väl kommer dit, vilket är skit roligt!! jag har verkligen lärt mig mycket på denna terminen och jag kunde inte valt en bättre inriktning! Så jag tycker lätt du ska välja Bild som inriktning!! :D

Svar: Åh tack!! Hm, det låter ju jättekul! Behöver en massa som berättar för mig så tack för ditt svar :D
Laura Kvist

2012-12-29 @ 21:36:46
URL: http://www.elizabethh.blogg.se
- anna l -

Hur har ditt år vart nu gemfört med 3 år tillbaka ungefär?
Har det vart bättre/sämre, finns det saker du skulle vilja ändra osv?
berättaaaaaa?:)

Svar: Oj vad svårt. För 3 årsen hade jag inte riktigt hittat mig själv och de riktiga vännerna. Jag var en vilsen tjej som letade efter rätt väg om man säger så. Och den har jag hittat nu, under 2012! Alla har sina ups and downs och för tre årsen var det mycket sådant. Jag skulle inte vilja ändra någonting faktiskt. Jag är så himla lycklig just nu och det beror på de motgångar jag haft och tatt mig igenom och lärt mig utav dem :)
Laura Kvist

2012-12-31 @ 11:46:03

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: