Jul på Liseberg

Hahah, nu ska jag berätta om vår långa tågresa till Liseberg igår. Började med att vi kom en halv sekund (!) försent till tåget, vi sprang och var en halv meter ifrån tåget då den åkte, så det var bara att vänta på nästa. Väl i Göteborg skulle vi ta spårvagnen, trodde vi hoppade på rätt men vi kom till Angered. Alltså helt fel håll. Så vi fick åka tillbaka och sen gick vi till Liseberg. Haha! 
Det var jättehärlig stämning inne på Liseberg och det var så vackert med alla ljus och vi blev så glada! Vi gick runt och tittade på allt fint och åt lite mat.

Sedan såg vi en jättefin skridskorshow! Åh, vi alla tre har nog en ny dröm.. Om ni kommer dit i jul måste ni verkligen se den även om det är sviiiinkallt!

Jag och Hanna hade inte känsel på hela kroppen av kyla haha, så vi tog en varm choklad med grädde och åkte hem glada men trötta! 

- Elin -

Hej Laura! Vad mysigt! Har 2 frågor..
1. Kan du ha liveshow snart igen? Missade nämligen den 😔
2. Har du kik? Skulle vara kul att skriva till dig ❤ kramar från mig

Svar: 1. Ja det kan jag nog fixa! Får prata med min bloggbästis Linn :D
2. Tyvärr det har jag inte :(
Kram ❤
Laura Kvist

2012-12-08 @ 16:45:15
- Amanda -

Hur gör du snöflingorna på bloggen som faller ner? Superfint verkligen! Massa kramar <3

Svar: Åh tack! Här kan du läsa hur man gör -> http://www.designadinblogg.se/lagg-in-sno-pa-din-blogg-utan-bilder/
Saknar dig tjejen! Kraaam ❤
Laura Kvist

2012-12-08 @ 20:31:40
URL: http://amzzie.blogg.se

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: