Wanties


Jag VET att det precis har varit julafton och man ska vara glad för det man fått och det är jag! Men alla har vi väl perioder då man bara vill ha allting och då de mesta av det man vill ha kostar en hel del så att det ibland är omöjligt att faktiskt köpa något utav det. Lite så känner jag nu om ni bara tittar på min wishlist ovanför. Men samtidigt så känner jag att varför inte spara i ett år till verkligen en grej man drömmer om istället för att lägga pengar på godis och toppar som man ändå slänger snart? Kanske ska bli ett nyårslöfte? Att bli mer sparsam till sådant man verkligen vill ha. Håller ni med mig? Xx

- Siri -

Jag håller med dig Laura!!! - Du borde verkligen göra urbanearsen... de kostar ändå "bara" 490:- och de är GRYMMA! jag har ju ett par vita och jag ääälskar dem!!

2012-12-30 @ 19:05:32
URL: http://www.elizabethh.blogg.se
- Anonym -

Vad är urbanearsen?

Svar: De är hörlurarna :)
Laura Kvist

2012-12-31 @ 11:35:51

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: