27 December

1. Jag i morses / 2. Världens godaste kyckling- & bacon baguette på Le Pain Francais / 3. Mitt fina Iphoneskal
 
Hej vänner! Idag har jag strosat runt i götet med tjejerna. Var bara på jakt efter ett skal till my little baby så jag köpte ingenting annat. Är nämligen inne i en sparperiod nu. Men hur som helst det var extremt mycket folk vilken inte var så konstigt kanske så vi tog tåget hem ganska tidigt. Ikväll ska jag till pojkvännen. Kram på er!

- Anonym -

Heey! Laura vad ska du göra på Nyår?? <3

Svar: Äta middag med fina vänner, festa, skratta och kyssa min pojkvän på tolvslaget!
Laura Kvist

2012-12-27 @ 20:12:16
- Anonym -

Har du och din pojkvän seriöst förhållande, att nu sover över och allt sånt?

Svar: Ja det har vi!
Laura Kvist

2012-12-27 @ 21:48:04
- matilda -

vilka fina bilder! allt bra? :)

2012-12-28 @ 01:07:16
URL: http://matildanilsgren.devote.se
- Anonym -

hur var ditt liv för något år sedan gemfört med nu? finns det något som du ångrar osv? :)<3

Svar: Jag va ganska ledsen för ett år sedan, hade mycket problem med min stress som gjorde att mitt liv stod ganska så stilla. Nu rullar allting på och jag är väldigt lycklig. Under detta året menar du? Självklart finns det saker man ångrar men inte stora saker som jag kan komma på! :)
Laura Kvist

2012-12-28 @ 20:16:03

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: