Hey, I got some new socks on me

Dessa mysiga knästrumpor sprang jag och köpte igår för 99 kr på Lindex.
Hur sköna som helst och super söta nu till hösten/vintern tillsammans men jeans eller strumpbyxor och en stickad kofta. Och knapparna på sidan gör dom lite extra snygga.
Jag älskar höst kläder och alla mössor, vantar och halsdukar som hör till. Så himla mysigt och romantiskt!

Nu sitter jag & Hanna troligen på plats i Borås Arena for some fotball, yey!
Elfsborg - Trelleborg är det som gäller idag. Jag tror det blir 124837 - 0 till Elfsborg, vad tror ni?
Ha en bra dag mina vänner! ♥

- Filippa -

Super söta strumpor! Undrar om jag inte ska ta och köpa ett par likadana.

svar: Vad kul! Berätta Berätta! :D

2011-10-23 @ 20:48:48
URL: http://filippasplace.blogg.se/

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: