Juldagen

God jul på er allihopa får jag säga nu dagen efter julafton!
Jag hade fullt upp igår med kusinerna så jag hann faktiskt inte blogga. Jag firade som sagt med min familj, kusiner & morfar o mormor var självklart på plats dom med. Vi åt, kollade på Kalle anka, öppnade julklappar och åt lite till.
Jag fick superfina julklappar, som ni kommer att få se så småningom!
Det hade varit kul att få veta hur ni firade jul & vad som var eran bästa julklapp i år?

Idag ville familjen och kusinerna bada på kallis, men jag sa "nej tack". Jag är ingen badtjej inte, så jag tog kameran och ni ser ovanför vad jag fotade. Nu är bara familjen hemma och jag ska mysa till det med varm choklad och en tidning.
Julkramar från lilla mig

- Maja -

tack! eller vad man säger, haha :)

Jag tycker du ska köpa det, har bara testat det lite men än så länge är det skitbra! Bilderna blir väldigt ljusa och fina! :D Kramar <3

2011-12-25 @ 14:51:40
URL: http://maaaajaas.blogg.se/
- Filippas Place -

svar: Jaha, vad coolt! Kan man ta reda på sitt alviska namn?

God jul! Fick du några kul julklappar? Du kanske kan visa dem på bloggen? :D

2011-12-25 @ 22:48:37
URL: http://filippasplace.blogg.se/

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: